Is er een manier zodat mijn speaker niet trilt bij een diepe bass?

De x-mini trilt zo erg bij een diepe bass dat het niet eens meer leuk is om te luisteren (video is nog aan het uploaden, wordt later toegevoegd)

Toegevoegd na 16 minuten:
video kan niet worden geüpload helaas

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
4.3K

Het beste antwoord

je kan dit probleem oplossen door hem op moes of iets anders zacht te zetten dat vangt de trillingen op en daardoor gaat niet alles schudden hoop dat het werkt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een speakerbox moet stevig zijn, zoals een blokhout, als er losse of onderdelen of slappe wanden in zitten, is ie niet geschikt voor bass weergave. Dus of je maakt hem heel stevig, of maak een nieuwe houten box, of zet bas zacht.