Is het mogelijk om 3D-DVD af te spelen in een gewone DVD-speler?

Ik heb net een 3D-tv gekocht en een Bose 321 systeem. Is het mogelijk om hierop een 3D-DVD af te spelen? (Bluray kan niet, daar ben ik al van op de hoogte)

Toegevoegd na 59 seconden:
Of zijn er alleen maar Blu-Ray 3D Films?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
2K

Antwoorden (3)

Naar mijn weten zijn er alleen maar Blu-Ray 3D films. Deze zijn af te spelen met een Blu-Ray speler die geschikt is voor 3D.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Er was zelfs 3D-VHS. http://www.3dstereo.com/viewmaster/video.html
3D films worden alleen uitgebracht op Blu-ray.. Dus een normale DVD speler is hier niet geschikt voor. Let wel op bij het kopen van een Blu-Ray speler, dat deze 3D films ondersteund. Dit is in de meeste gevallen wel zo maar niet altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onjuist over 3D-DVD en je moet niet alleen op de Blu-ray speler letten maar ook nog op de TV. Ook zijn de meeste Blu-ray spelers nog non-3D.
Ja dat kan, 3D-DVD kan op elke 3D-speler/tv je moet wel zo'n brilletje opzetten.

3D-Blu-ray en 3D-DVD zijn twee hele verschillende dingen.

Toegevoegd na 1 minuut:
En het ziet er niet uit (3D-DVD) want je mist een deel van het kleurenspectrum, maar het is wel een keer grappig om te zien.