Bestaat er al een sounddock voor Samsung Galaxy S?

ik zou graag willen weten welke dan de hoogste Watt persentage is/heeft, voor een goed en hard geluid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ik heb ook de Galaxy S en heb ook al voor zoiets gekeken, maar het bestaat (zolang ik weet) niet... je kan wel gewone speakers kopen, als je het goedkoop wil hebben, moet je op www.dealextreme.com kijken, daar staat superveel spullen op wat allemaal uit China komt en super goedkoop is. het duurt wel ong. een week voordat je het in huis hebt, maar het is zonder verzendkosten.
suc6!