Bestaan er 2 persoons oordopjes, dus 4 oortjes? Zo ja, iemand enig idee waar ik die kan verkrijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter ga je dit ontwerpen en ga dan naar het beste idee van Nederland. Dit is namelijk geniaal, wordt ook gek door dan door 1 oor muziek te luisteren.

Antwoorden (4)

Nee die heb ik nog nooit gezien, er zijn wel splitters waar je dus 2 paar oortjes in kan steken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, voor zo ver ik weet bestaan die niet. Wel bestaan er convertertjes om van 1 aansluiting in een iPod o.i.d. 2 aansluitingen te maken (soms zelfs nog meer). Een voorbeeld van zo'n converter vind je in m'n bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even bij Google afbeeldingen het volgende intypen:
"oortje splitter"

Wilde de foto's bijvoegen, maar op de 1 of andere manier lukte het niet.

Zoals hierboven al werd gezegd, kun je heel simpel 4 oortjes bereiken met een splitter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even als aanvulling op het vorige antwoord een afbeelding van een dergelijke splitter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is een adapter. van 3.5mm jack plug naar tulp plug.