Kun je een USB of Ipod aansluiten op een Opel CD30 mp3 autoradio? Is hier iets speciaals voor?

Toegevoegd na 2 minuten:
kan er geen andere radio inzetten omdat dan de boordcomputer niet meer werkt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
3.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Maar ik heb een opel corsa uit 2008 met een cd 30 mp3 radio er in maar ik kan nergens een aux aansluiting vinden weet iemand waar die kan zitten

Antwoorden (2)

Deze radio heeft een AUX-ingang, dus in principe kun je er een iPod op aansluiten.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De radio heeft geen zichtbare AUX ingang
bamibal
12 jaar geleden
Kijk even in het boekje van de auto. Soms zit de AUX bv. in het handschoenenkastje.
Een ipod inderdaad wel, via t stekkertje waar je normaal je oordoppies indoet. Niet via USB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waar zit deze dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zit als het goed is net zon ingang in als bij je iPod. Je moet zelf even een AUX-AUX kabeltje kopen, een kabel met aan allebei de kanten zo'n stekkertje die je in je iPod moet doen