Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de voor- en nadelen van de Bose QuietComfort 15?

Ik ben van plan om de Bose QuietComfort 15 te kopen. Maar wat zijn de voor- en nadelen van deze koptelefoon?
En hoe lang gaat de batterij mee? En wat zijn nog meer dingen die ik moet weten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
683

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De batterij gaat vrij lang mee. Ik zou het op rond de 35 uur schatten, mits je de juiste batterijen gebruikt.

Nadeel is dat je voor die prijs niet het beste geluid krijgt wat er te krijgen is. Verder is het jammer dat je zonder batterijvermogen ook niet naar muziek kan luisteren. Dat is met Bose-koptelefoons altijd zo: Je kan luisteren met noise cancelling, of helemaal niet. Altijd een setje extra bij hebben dus.

Het voordeel is dat het kwa comfort een van de allerbeste opties is die naar mijn ervaring alleen geëvenaard wordt door andere modellen van Bose.

Kortom, ben je iemand die erg veel waarde hecht aan geluidskwaliteit, en gebruik je de koptelefoon niet voor uren achter elkaar, zou ik naar een andere optie kijken.
Draag je hem wèl uren achter elkaar, dan is comfort op een gegeven moment minstens zo belangrijk als de geluidskwaliteit (die overigens zeker niet slecht is), zo niet belangrijker. Met een oncomfortabele hoofdtelefoon kun je immers sowieso niet genieten van muziek, hoe goed het geluid ook is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding