Help bij kopen van ipod touch!

Ik wil een ipod touch 2g of 3g(ben er nog niet)halen van marktplaats.Nu is het zo er zijn ipods van 8gb en 32 gb welke zal ik nemen ik ben iemand die wel spelle download zoals angr birds cut the rope.En nie zo veel muziek welke moet ik kiezen 8 of 32 gb? De prijs verschilt wel wat dus wilde het hier vragen.Het gaat mij MEER om de spelletjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (5)

Als het je vooral om spelletjes gaat en niet zo zeer om veel muziek heb je aan de 8GB meer dan genoeg. Bij het begin gooi je hem helemaal vol met spelletjes, en dan zit je ongeveer op de helft, en later zul je zien dat je er toch wel weer veel vanaf gooit, ik heb zelf een iPhone 8GB met veel muziek en ongeveer 1 map spellen, en daar heb ik meer dan genoeg aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8 GB fanboy ;)
Het ligt er aan wat 'niet zo veel muziek' is, en hoeveel spelletjes je wilt. Ik heb de nieuwaste generatie, ongeveer 1000 liedjes, 35 films en 20 apps, en nu zit ie vol. Maar die films nemen samen wel rond de 17G in beslag. Voor 1000 liedjes en 20 apps heb je dus maar 16G nodig, maar die variant bestaat weer niet.
Ik denk dat 8G wel genoeg is voor veel spelletjes, maar voor de zekerheid kan je altijd nog de 32G kopen, voor het geval je er toch nog meer muziek op wil, of films.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de 32 gb en ook aardig wat muziek erop.
Zelf zou ik nooit de 8gb nemen, het is gewoon aan de magere kant. Als je bijvoorbeeld Modern Combat 2 hebt, kost dat al meer dan 700 MB, dan is hij zo vol! Met 32 GB hoef je je ook nooit zorgen te maken over de hoeveelheid ruimte, je hebt altijd genoeg.

Als je alleen maar spelletjes zoals Cut The Rope erop zet, en daar een stuk of 8 van. Zou ik echter voor de 8 GB gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
32 GB Fanboy :)
Bij de ipod touch 3g is de processor alleen sneller bij de 32gb versie, de 8 gb is even snel als de 2g en je hoeft je gewoon nooit zorgen te maken over de grootte van een spel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook de 2de generatie iPod Touch nemen van 16 GB, dat is dan net een tussenmaatje dat zekerheid bied. Ik heb ook 16 GB en dat bevalt prima!