Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er verschil tussen kwaliteit met laptop en gebrande cd's?

Ik zal de vraag even beter uitleggen. We hadden gisteren op school een feest. Ik ging draaien met nog een paar anderen. Maar ik wilde liever draaien met mn laptop (Dell XPS17) maar er was er één die zei dat dat hele slechte kwaliteit is, en we dus beter met (gebrande) cd's en gewoon een dj-set kunnen gaan draaien. Is er echt zo veel verschil in kwaliteit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
740

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is nog niet zo zeker, de ene of de andere laptop hebben verschillende kwaliteiten en je kunt ook nog een extrerne audiokaart aan je lt hangen (via usb) met nog betere kwaliteit, 99 % van de luisteraars hoern het verschil overigens echt niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De geluidskaart in een laptop is natuurlijk niet te vergelijken met een dj set en zeker niet als je het volume opschroeft het aanstuur signaal heeft veel noise
De cd,s zijn hetzelfde maar de output door je geluidkaart is natuurlijk veel minder
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
De meeste outputs van laptops, vooral wat oudere, klinken afgrijslijk.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding