Heeft een MP3-speler precies dezelfde "plug" als een usb-stick?

Als er bij een soundmachine (draagbaar audio-systeem) staat, dat je er probleemloos je mp3-speler in kunt pluggen, en je mp3's kunt beluisteren, betekent dat dan automatisch, dat ook een usb-stick met mp3's erin kan, en je die ook kunt beluisteren? Ik heb geen mp3 speler, en (nog) geen soundmachine, dus ik weet het niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
2.1K

Het beste antwoord

Bij mijn weten is de aansluiting hetzelfde. Ik heb bijvoorbeeld op mijn USB stick ook MP3 muziek staan.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank aan alle antwoorders. Ik weet weer wat meer ;-)

Andere antwoorden (3)

Niet altijd vaak krijg je er wel een usb kabeltje bij die in je pc/mac kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De connector op de MP3 speler zelf is meestal mini-USB of Micro-Usb. En dan krijg je er altijd een kabel bijgeleverd die daar in past, en aan de andere kant is het inderdaad een normale USB plug die in je PC gaat, net als een USB-stick.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou ook nog kunnen dat ze bedoelen dat je de koptelefoonuitgang van je MP3-speler kunt aansluiten op de audio-ingang van de soundmachine. Dan is er helemaal geen USB-aansluiting aanwezig.