Welke koptelefoon gebruikt Xander in de skyradio filmpjes?

Op Skyradio.nl kan je een filmpje maken voor je secretaresse, ik kreeg vandaag dat filmpje en sindsdien vraag ik me af welke koptelefoon Xander hier op heeft. Welk merk en type?

Weet iemand dat???

http://www.skyradio.nl/acties/verras_een_secretaresse_met_een_persoonlijk_lied_van_xander

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik geloof dat het de Lowrider van Skullcandy is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey, dat zou best eens kunnen idd!!! Dank je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben nog meer toffe kleurtjes zie ik. Eens even de recensies bekijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad je ze niet aan. Ze zien er inderdaad leuk uit maar dat is ook precies waar je voor betaald, ze zijn best wel duur en de geluidskwaliteit valt tegen. Meer een design dingetje zeg maar. Bron: Heb er zelf 1 gekocht lang geleden maar dit was wel een ander (duurder) model. Misschien is de prijs kwaliteit verhouding beter bij dit model.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie idd niet zulke geweldige commentaren. Jammer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mysterieuze minnen altijd.