Kun je voor je samsung star (zonder wifi) een wifi file downloaden ? zodat het er toch op zit ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Als er geen wifi hardware op zit, kun je downloaden wat je wilt, maar zal hij de wifi nooit kunnen ontvangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee dat is onmogelijk je moet een wifi sensor in je mobiel hebben dus je een samsung star wifi kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat kan niet.