Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil dr dre halen, bij pixmania via de internet site. Daar kost ie 131 euro. Is deze dan wel echt. Normaal kost dre solo 180 euro?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
653

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik heb geen idee! Waar heb je het vandaan? Je kan het beste op Tweakers.net kijken en dan bij pricewatch! Het is erg betrouwbaar die sites!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken ieamand die (echte) studio's heeft voor €180,-
Ik weet niet via welke site het was, maar als hij geen mailtje had gestuurd, had ie nu met neppe gezeten. Het ging namelijk zo: Hij had ze besteld, hij bekeek de plaatjes nog eens goed en kwam er achter dat ze nep waren, stuurde meteen een mailtje naar dat bedrijf dat ie wel echte wou. Na een paar weken kreeg hij een mailtje terug dat "per ongeluk" verkeerde foto's op de site stonden. Daarna twee maanden niks meer gehoord, tot de postbode voor de deur stond met echte Studio's.
Dus wat we vermoeden is dat ze voor 1x echte hebben opgestuurd om geen slechte naam te krijgen, maar dat ze naar de rest van de mensen neppe sturen.

Conclusie: Waarschijnlijk zijn die jij hebt gezien ook niet echt als je er niet achteraan gaat. Oppassen dus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn echte Dre Studios op www.dreearphones.net gekocht.
Deze kostte mij 185 euro en ik kreeg ze volgens mij binnen een week!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding