Kan ik er nog iets aan doen, aan een mp3 speler die niet oplaadt?

Mijn jongste zoon heeft een spelertje van lenco Snoopy van in mei vorig jaar. Hij gebruikt dit niet zo heel veel. Soms ligt het er weken of maanden zonder dat hij ernaar luistert. De laatste dagen luistert hij er weer vrij regelmatig naar en had hem onlangs opgeladen. Vandaag was batterij leeg en wil hem opladen, maar blijkbaar lukt dit niet. Hij is nu geconnecteerd met de computer, maar zelfs de computer 'ziet' hem niet. Kan ik hier iets tegen doen om dit te verhelpen en is dit normaal dat dit toestel het zo snel laat afweten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Beste Leesbeest,

Zoals je het beschrijft is de mp3 speler defect. Omdat het toestel nog geen jaar oud is zou ik terug gaan naar de winkel om garantie te claimen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zal moeilijk gaan, het was een cadeautje, dus ik heb er geen ticket van en weet ook niet waar het vandaan komt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan het nagaan bij degene van wie je het hebt gekregen? Het product is namelijk te goedkoop om een defecte usbpoort te vervangen. (tenzij je heeeel handig bent en veel vrije tijd heb) Voor ieder ander: garantie claimen of recyclen...