zijn er wel beats by dr dre op dealextreme?

ik hoor iedereen over neppe dr dre koptelefoons en oortjes die je op dealextreme voor soms nog minder dan 10 kan krijgen.
ik heb op dealextreme.com gekeken maar geen enkele dr dre gezien. Wel andere coole dingen! Weet iemand hoe het zit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op andere plekken zijn nog zat neppe te krijgen, als je alle vragen hier op GV mag geloven. Probeer de zoekfunctie maar eens.

Het beste antwoord

Deze zijn uit het assortiment gehaald. Ze waren er wel, inderdaad voor hele lage prijzen, maar helaas je bent te laat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het te leuk lijkt om waar te zijn, is het meestal ook niet waar.

Knoop dit goed in je oren. ;-))

Succes..