Het scherm heeft een resolutie van 960 x 480 pixels

http://www.mp3shop.nl/product/110536/apple-ipod-touch-32-gb-zwart-4g.html#product_specifications
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op veel sites lees ik 0.7 megapixel apple zegt hier niks over omdat het vergeleken met de concurentie erg laag is!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt de camera toch??
De achtercamera heeft voor foto's een resolutie van 960 x 720 pixels, wat ongeveer gelijk is aan 0,69 megapixels. De video-opnames daarentegen hebben een resolutie van 1280 x 720 pixels, wat gelijk is aan ongeveer 0,92 megapixels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Het antwoord voor foto's klopt, maar voor video is 5MP beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5 megapixel voor video? Full-hd is maar net 2 megapixel hoor, en zelfs dat kan een iPod touch niet produceren.