Zijn er Apps voor iOS die via een microfoon in de koptelefoon (Apple EarPods) een soort tegengeluid van het omgevingsgeluid vormen?

Het zit ook wel in van die dure oordopjes, zo'n microfoontje wat het omgevingsgeluid opvangt en er een tegengeluid voor produceert, zodat je het niet kan horen (Noise cancellation). Bestaat er ook een iPhone app voor die deze taak kan overnemen? Ik heb nl. ook zo'n normaal microfoontje in m'n oordopjes zitten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Nee, wat jij daar vraagt is onmogelijk.
Het is namelijk een samenspel van software en hardware.
Daar jij dus de hardware niet hebt zal dit niet gaan.
Immers de mics in je dopjes dienen aangestuurd te worden, en je hebt in jou standaart dopjes niets om aan te sturen.