ITunes + nieuwe laptop... Als ik m'n Ipod aansluit, ben ik dan alle muziek kwijt?

Hoe voorkom ik dat ik zometeen al m'n muziek kwijt ben als ik m'n ipod op m'n nieuwe laptop aansluit? Ben zo bang dat ie automatisch gaat synchroniseren... Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Als je ipod op automatisch synchroniseren staat gaat itunes vragen of je je ipod wilt wissen. Druk dan nee.
Download yamipod. En dan kun je al je muziek eraf halen en opnieuw ordenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neej joh alles staat er nog op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet Itunes op handmatig synchroniseren zetten. Maar al zou je synchroniseren met een lege laptop, Itunes wist geen bestanden van je Ipod. Wel krijg je de melding dat bestand 'naam liedje' niet gevonden is op de pc.

Wel zou ik de mediabibliotheek van de oude laptop overzetten naar de nieuwe, zodat je in de toekomst van deze melding verlost bent.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de tip!