Hoe snel zal de prijs van de iPod Touch 4 gen 32gb gaan dalen?

Ik wil namelijk die iPod gaan kopen omdat daar camera op zit. En dat is leuk voor de vakantie enzo. Maar ik moet ook nog mijn iPod Touch 1gen 16gb verkopen ofzo. (:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Dat is nooit zeker, maar sowieso als er een nieuwe iPod uit is. Er zijn nu ook al kortingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op marktplaats, er zijn daar mensen die er een van werk krijgen (bijv) en hem niet willen.

Let wel goed op dat je niet opgelicht word.
zo'n duur ding moet je altijd zelf afhalen, niet op laten sturen.