Hoe kan je ervoor zorgen dat de songtekst op het album staat bij een liedje zodat ik dan kan meelezen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Bij iTunes is dit een mogelijkheid. Maar dat is niet dus op elke mp3 speler. Voor de browser Google chrome is er een extensie waarmee tijdens het afspelen van YouTube filmpjes de songtekst kan worden opgehaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het i-tunes is, en je een i-nogiets (pad/pod/pad mini) hebt.
Kan je op google een songtekst zoeken (honderden sites).
In i-tunes klik je met je rechter muisknop op een song, klik info en dan plopt er een venster met alle info van dat nummer, daar staat ook songtekst bij (of onder een andere naam)
Kopieer en plak, et voila!