Is er een draadloze koptelefoon set die je met je eigen headset kan gebruiken?

Ik heb een dure eigen koptelefoon, maar ik wil deze draadloos ( verder dan de standaard kabel ) gebruiken. Ik ben dus op zoek naar een set/accesoire die mijn koptelefoon semi-draadloos maakt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Er bestaan inderdaad draadloze systemen waarmee je jouw koptelefoon kunt gebruiken.
In de professionele audiowereld heet dat "in ear monitoring"
Een voorbeeld hiervan is de Sennheiser in-ear-monitor, je kunt jouw eigen koptelefoon aansluiten in plaats van de meegeleverde oordoppen. Schrik niet van de prijs, het kost wat maar dan heb je ook wat.
Wellicht zijn er ook wel iets goedkopere systemen te koop, denk aan merken als Samson en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zijn er ook wel goedkoper.
http://www.bax-shop.nl/in-ear-set/omnitronic-iem-500-in-ear-monitoring-systeem/product-details.html
Denk dat een verlengsnoer goedkoper is. :)

Andere antwoorden (1)

Hoi,

Niet direkt,maar je kan de data (muziek enz.) natuurlijk wel draadloos versturen en dan via je koptelefoon afluisteren daarvoor moet je dan wel een aansluiting hebben bij het ontvang gedeelte waar je je koptelefoon op kan aansluiten.
Ongetwijfeld heeft Sennheiser zoiets in zijn assortiment of bij conrad.nl kan je zoiets vinden.

Succes !

Groet Simon