Is er een overeenkomst tussen bepaalde kleuren en muzieksoorten of genre's?

Ik maak een ontwerp opdracht over een beleving voor school waar ik kleur aan een muziekgenre wil linken om een ultieme beleving te ontwikkelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Ja voor van die filosofische musici wel. Maar dat geloof ik niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle kleuren zijn eigenlijk wit door de weerkaatsing zie je de verschillende kleuren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleuren en toonsoorten zijn aan elkaar gekoppeld, David Lucas Burge heeft hier veel moois over te vertellen voor je (googlen) maar dat gaat je misschien te ver voor die ene schoolopdracht. In zijn absoluut-gehoor training kom je achter deze relatie. Muzieksoorten of genres vallen daar buiten.