Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Nieuwe boxen/speakerset?

Ik wil graag nieuwe boxen/speakerset die ik aan kan sluiten op mijn pc, maar ik wil niet zo veel geld uitgeven, heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
708

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De beste speakers voor weinig geld? Voor iets meer dan 3 tientjes koop je een set die als cijfer 9,3 scoort: de Creative Inspire T10. Wat wil je nog meer?
http://www.kieskeurig.nl/pc_speaker/creative/inspire_t10/269134/
En wil écht iets leuks dat ook nog een beetje apart is? Dan moet je voor de Mini Capsule gaan! Die kwam als 5-sterren topper uit de test in het laatste nummer van het blad ComputerIdee. Prijs: 25,50 euro (model V1.1).
Succes!
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is belangrijk om aan te geven wat je ermee wilt doen en wat 'niet zo veel geld' is.

Is het voor gewone kantoorgeluiden, dan ben je voor iets meer dan 10 euro klaar met bijvoorbeeld een Logitech LS11 (2 speakers). Wil je iets meer geluid, kan je voor een euro of 25 een Creative Inspire A220 (2 speakers, 1 subwoofer) kopen. Gaat het je om bijvoorbeeld films kijken en wil je surround sound kan je kijken naar een setje zoals de Logitech Z-506 (5 speakers, 1 subwoofer) voor minder dan 7 tientjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding