Ik heb een oude Ipod (groot&dik) volgens mij een video 30G. Als ik hem in de oplader van het stopcontact doe dan gaat hij gewoon aan en kan ik muziek

luisteren, maar als ik hem eruit haal gaat hij niet aan. Ook al heeft hij er heel de nacht opgeladen. Ook als ik hem in de pc doe doet hij niks ik zie ook niets bij Itunes verschijnen. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (4)

Waarschijnlijk is het chipje waar de opgeladen energie in komt kapot, en doet hij het wel als je hem aan de oplader hebt maar dan slaat hij geen energie op.

Toegevoegd na 10 minuten:
Maar ligt er wel aan hoe oud je I pod is denk niet dat Apple een hele oude I pod gaat vergoeden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
energie in een chip??? accu is miss een betere term:) maar alsnog appels met peeren vergelijken:)
je accu is denk ik naar zijn grootje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
accu zal idd kapot zijn.
mijn advies, contact opnemen met apple.
bellen of langsgaan bij een icentre is het beste!
meestal zorgen ze voor een nieuwe voor je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De accu is kapot. Hier http://www.ipodreparatie.nl/batterijen.php
kun je een nieuwe bestellen en hier lees je hoe dat in z'n werk gaat: http://www.google.de/search?q=ipod+batterij+vervangen&hl=de&client=firefox-a&hs=wd&rls=com.ubuntu:en-US:official&prmd=ivns&source=univ&tbs=vid:1&tbo=u&ei=FYoTTdmnEsL2sgby7cXuDA&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=6&ved=0CEcQqwQwBQ