Ik zoek iets waar ik muziek op kan luisteren, wel kwaliteit niet te duur graag onder de 60 euro?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

kijk eens bij dixons, op de link mp3 / mp4 spelers
Philips spelers zijn goede qualiteit, en voor eentje met 4 Gig ben je 6 tientjes kwijt. Neem je er een van Archos (merk ken ik niet) zijn de kosten de helft.

https://dixons.nl/categorie/1261/MP3_MP4-spelers#sort_field=p&sort_dir=a
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik raad je de Sony walkman series aan, de accu's die erin zitten zijn heel goed, gaat makkelijk een week mee zonder opladen.
En heel makkelijk muziek toevoegen, gewoon knippen en plakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad je een mp3 aan van de sandisk sansa e200 serie. (maar die zijn volgens mij niet meer te koop tegenwoordig)
Ik heb zelf die van 8 GB en ik moet zeggen: Ik heb deze ondertussen alweer 4 jaar en doet het nog altijd geweldig! Nog nooit problemen mee gehad.
Erg stevig! Heb 'm tientallen keren perongeluk laten vallen en doet het nog altijd.

Je kunt ook gaan voor de nieuwere variant..
http://www.mp3shop.nl/category/178003/sandisk.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ItisILeClerc
13 jaar geleden
Heb er ook éen en ben er erg tevreden over. Heel goed ontwerp en prima geluidskwaliteit voor een redelijke prijs.