Wat heb ik nodig als ik muziek van mijn computer naar mijn bestaande speakers wil streamen?

Ik heb speakers staan die nu nog verbonden zijn met een normale geluidsinstallatie. Nu is het de bedoeling dat ik via mijn PC muziek stream naar de speakers. Wat moet ik aanschaffen om dit mogelijk te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan welke uitgang jouw speakers/installatie hebben. Een foto (van de uitgang) zou handig zijn. ;)
paulus811
12 jaar geleden
jobo, sjonsjaak wil stream dus een foto is zinloos. Streamen is draadloos
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ik dacht hij zijn speakers wilde verbinden met zijn computer. Mijn fout.
paulus811
12 jaar geleden
nou jobo, mijn reactie was ook niet helemaal lekker want streamen is niet altijd draadloos. Streamen kan net zo goed over een bedraad netwerk.

Het beste antwoord

Als je een mediaplayer in de buurt van je geluidsinstallatie zet, kun je deze via tulp- of toslink met elkaar verbinden. De mediaplayer koppel je aan je netwerk en op je pc installeer je een (gratis) tooltje om je bestanden te delen over je netwerk. Gratis tooltjes zijn tversity of twonky. Als het echt alleen om muziek gaat en niet om streamen van hd films naar je tv, kun je volstaan met een eenvoudige en dus voordelige mediaplayer.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.