Kan je notities die je op een iPod touch maakt overzetten naar iTunes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Nee. Dat kan jammer genoeg niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Neen dat kan niet maar als je een applecomputer hebt komen je notities in mail te staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een Ipod Touch en maak daar notities op. Sinds kort heb ik ook nog een Iphone en tot mijn verrassing merkte ik dat al mijn notities van mijn Ipod nu ook op mijn Iphone staan. Dus hij slaat ze wel op.
Is je vraag nu of je die notities ook op de pc kan benaderen?

Dus mijn antwoord is: ITunes maakt er een kopie van ja..
Maar in hoeverre je ze kan benaderen weet ik niet.

Mocht je aantekeningen heel belangrijk vinden, kan je ze natuurlijk altijd aan jezelf mailen.