Ik heb een draagbare radio/cdspeler gekocht waar een aux in is,ik dacht dat t voor mijn koptelefoon was,hoe kan ik nu mijn koptelefoon aansluiten?

Ik weet ook niet war die aux in is,en is t mogelijk om een koptelefoon aan te sluiten?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
2K

Antwoorden (1)

'aux in' is een INgang !!! Daarom werkt het niet.
(aux out zou een uitgang zijn, maar dan nog niet bedoeld voor je koptelefoon)

Niet elke radio/cdspeler heeft een koptelefoonaansluiting.
Of jij er eentje hebt en waar die zit... dat verschilt per type. Meestal is het een 3,5mm connector met 'Phone' erbij, of een logo van een koptelefoon.