Is het mogelijk om een andere subwoofer te gebruiken dan die bij de Speakerset hoort?

Ik heb laatst de JVC sp xf 30c set gekocht zonder de subwoofer, is het mogelijk om op die set ook een andere subwoofer te zetten of moet ik perse de subwoofer van die set gebruiken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Een subwoofer hoort bij een set om de set compleet te maken, maar dat wil niet zeggen dat geen andere mag/kunt gebruiken. Het kan alleen wel zijn dat de stekkertjes niet passen.
jc54
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Tnx ik heb een andere gebruikt en nu werkt hij gewoon prima!