Waarom speelt mijn Ipod Touch in shuffle mode, nummers met dezelfde titel direct na elkaar af?

Ik heb een Ipod Touch 4G met ongeveer 1.700 tracks. In de auto zet ik 'm altijd op shuffle. Wat me opvalt is dat nummers met dezelfde titel, maar van een andere artiest en/of album altijd na elkaar worden afgespeeld.

Is dat een fout in de software, een instelling, of gewoon logisch (wat ik niet vind)?

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog even een toevoeging; de 'repeat' modus staat niet aan. Het is echt alleen als de titel van een nummer hetzelfde is. Zo zat ik vanmiddag naar drie uitvoeringen van 'Vincent' te luisteren...

paulus811
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Omdat de shuffle mode gevoeliger is voor bepaalde bestanden dan anderen. Daar kun je verder weinig aan doen...