Computer herkent mp3 speler niet

Kan iemand mij helpen?
Ik heb gister namelijk een mp3 speler bij de intertoys gekocht. Hij was maar €15,- en er zit 2gb op. Maar toen ik hem aansloot op de pc(via usb) gaf hij een fout aan. (onherkenbaar) dat was op Windows7 en op mn laptop (vista) geeft hij helemaal niks aan.
Volgens mij is het merk Lecteur.

Ik hoop snel op een oplossing!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
2.6K

Antwoorden (3)

Probeer eens te zoeken naar de drivers? Zat er geen cd bij? Want meestal is dit het geval als de drivers niet up to date zijn. Ik zal eens even zoeken naar een bron...

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik vind zo niets op de naar Lecteur, maar als je dus die naam hebt, of een andere naam. Moet je eens zoeken naar de naam en typenummer (meestal wel op achterkant, dan wel in het batterijklepje) en vervolgens op driver. Want waarschijnlijk herkent je PC de mp3 speler niet. Dat heeft vaak te maken met een driver.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de instellingen van je MP3 heb je vaak ook de optie om te formateeren.
probeer dat eens, als blijkt dat je een compleet driverpaket moet insteleeren zou ik hem gewoon weer terug brengen, dat is compleet onhandig. er zijn wel meer MP3 spelers te vinden in die prijsklasse.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werken andere apparaten op je die USB-poort nog wel?

Ik heb ook eens gehad dat ik een MP3-speler loskoppelde en dat daardoor heel die USB-poort niet meer werkte. Moest daarvoor een nieuwe USB-PCI-kaart in mijn pc zetten met het advies van dat ik voortaan eerst 'Veilig verwijderen' moet aanklikken in het systeemvak op de taakbalk bij het loskoppelen van de MP3-speler.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus proberen je MP3-speler in een andere USB-poort te doen of even kijken of die ene USB-poort nog werkt door bijvoorbeeld een USB-muis daarop aan te sluiten.