Waar is de SANDISK Sansa Fuze 8 GB MP3-speler zwart + 8 GB MicroSD geheugenkaart nog te koop voor € 69,99 ?

Ik ben op zoek naar een webshop die de SANDISK Sansa Fuze 8 GB MP3-speler zwart + 8 GB MicroSD geheugenkaart nog verkoopt tegen de prijs van 69,99€.
Hij staat wel nog op Dixons.nl en op Chear.nl maar daar is hij helaas uitverkocht.
Bij voorbaat dank !

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Hij is wel leverbaar, maar niet voor die prijs.

Het goedkoopst is ie waarschijnlijk bij www.conrad.nl,
daar kost ie 80 euro en ze berekenen geen verzendkosten als je met Ideal betaalt.
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ja, Dixons en nog wat andere shops stunten met kleine partijen. Die zijn zo op. Succes met je zoektocht!
Even naar Tweakers, in het menu aan de bovenkant kiezen voor "Pricewatch" gevolgd door "prijzen" (meest linker optie).

Even invullen wat je zoekt gevolgd door "enter" et voila!Online gesorteerd van goedkoop naar duurder inclusief mogelijke verzend kosten.