Kunnen baby guppen van 4 weken in een aquarium bij de rest?

Ik heb sinds een maandje guppen en er zijn er een paar bevallen die baby's zijn nu groter en ik wil ze weer terug doen in het aquarium kan dat? Ik heb 3 planten een kleinere rots en een nep plantje voor de rset heb ik 4 vrouwtjes guppen en een mannetje.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Dieren
1.4K

Antwoorden (1)

Met 4/5 weken zijn guppen over het algemeen wel voldoende gegroeid om zichzelf te kunnen redden. Belangrijk is nog steeds dat je voldoende planten in je aquarium hebt waar ze zich in kunnen verstoppen en dat je andere guppen voldoende te eten krijgen.

Ik heb zelf mijn vrouwtjesguppen altijd direct in het aquarium laten bevallen en er is er nooit eentje opgegeten door afdoende schuilmogelijkheden (de planten).