Eet een kat ook frituurvet waar nog nooit in gebakken is?

Toegevoegd na 57 seconden:
bijv. vetbollen voor de vogels

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

veel katten zijn gek op vet, dus ik zou er eerlijk gezegd niet van opkijken als hij er zijn tanden in zet.
bovendien eten katten wel vreemdere zaken, zoals meloen of augurk.
aan de andere kant is het heel goed mogelijk dat hij er niet naar omkijkt.
een kat blijft een kat nietwaar? ;)
Rieneke1
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik neem aan van wel. Mijn hond moet ik buiten in de gaten houden in de winter, het liefst eet hij de vetbollen met het netje erbij op. Vetbollen ruiken heel sterk. Je ziet vaak katten in voederhuisjes zitten, misschien is dat wel vanwege die vetbolgeur!
Ivana
13 jaar geleden
Mijn ene kat wel (als ze de kans krijgt), mijn andere kat niet (maar die is wel vrij kritisch: tonijn lust ie wel, zalm niet ;p).
Da's nog eens een antwoord waar je iets aan hebt hè? ;p

Als het om vetbollen gaat: domweg zo ophangen dat een kat er niet bij kan, dan kan ie en de bollen niet opvreten en de vogels niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, waarom niet ?
Overigens is het niet handig dat de kat er bij kan, want de vogels kunnen dan niet rustig eten zonder bang te hoeven zijn van de kat. Verder kunnen muizen en ratten er dan ook bij en ik neem aan dat je die niet rondom je huis wilt laten fokken. (Ook al kan de kat erbij :) )