wat vinden jullie de leukste hondennaam van deze 2 voor deze hond?

Van het weekend gaan we een puppy halen, we twijfelen nog over deze 2 namen, Rocky of Buddy?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nou Ja Rocky Kliik Schiiterend Maar Buddy Ook Buddy = maatj Egt Suppr Maar Iik Zou Kieze, Voor Rocky :D

Ik zou van die 2 namen kiezen voor Buddy

Rocky, klinkt stoerder

Als het dat schattige hondje op de foto is, dan zou ik zeggen Rocky. Hij ziet eruit als een echte Rocky!

Ik zou voor Buddy gaan. Ziet eruit als een echte vriend, een echte buddy.

Ik zou voor Rocky gaan.

Rucky

Bucky

Dat zie je zo, dit is een echte Buddy. Een vriend, een maatje. Bij Rocky denk ik toch meer aan die Vietnam-veteraan met killersmentaliteit. Kijk in de ogen van het hondje en je weet het, dat is Buddy.

Ik zou Rocky doen. Een stoere naam voor zo'n schattig hondje is juist leuk!

Presley , klink ook wel leuk :) Toegevoegd na 34 seconden: ow ik moest kiezen , ik zou tog voor rocky gaan. een stoere & makkelijke naam

Als je aleen uit die namen kan kiezen: Rocky. al vind ik diesel wat stoerder in deze tijd!! grrrr

Laat de hondje zelf een naampje kiezen , kijk naar het karaktertje en doe de spontane proef woef ! ( in een week steeds even weer herhalen en je weet het ) Toegevoegd na 1 minuut: ehh woef proef ..

Ik vind Spikey een hele leuke naam voor dit hondje.

Buddy, zonder twijfel. Rocky is een beetje gedateerd. ( rocky 1, Rocky 2, Rocky 612....) Buddy is gewoon een leuke, lieve naam en het lijkt me een leuk en lief hondje! Veel plezier van en met hem!

Ik ken een Jack Russel die Spike heet,en dat is de leukste Jack Russel die ik ken.Maar als er geen Jacky's in de buurt wonen,zou ik hem Jacky noemen! Hierbij een foto van Spike.

BUDDY !! rocky hoor je al heel erg veel bij jack russels ..ik vind buddy ook leuker ! maar das persoonlijk

ik vind het een echte SJAAK.

Buddy, Rocky is zoooo afgezaagd

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100