wat zit er in hondenvoer?

wat zit er nu precies in hondenvoer? kunnen katten dit ook eten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (6)

Voer voor honden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goed hondenvoer bevat voedingstoffen die honden nodig hebben, en in de juiste verhoudingen. Ook de vorm/structuur ervan (harde brokken) is voor sommige honden goed, om het gebit e.d. gezond te houden. Katten behoren tot een heel ander ras, met andere voedingsbehoeften. Wat er precies in zit zou op de verpakking moeten staan, en als dat niet zo is kun je het opvragen bij de producent of winkelier.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In hondenvoer zitten kadavers van dieren,afval uit graanfabrieken,notenschalen,gemalen kippeveren en allerlei afval waarmee men enorme winsten maakt .
Lees onderstaande link eens door.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hondenvoer is niet goed voor katten. Dit komt omdat honden geen pure vleeseters zijn, meer 'carnivoor+'. In hondenvoer zitten dan ook vaak wat plantaardige ingrediënten, de spijsvertering van een kat (wel 100% vleeseter) is daar niet op berekend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja zeker, zelfs mensen kunnen het veilig eten aangezien ook dat voer aan de strenge eisen voor menselijke consumptie moeten voldoen. Dit omdat er idioten zijn die het werkelijk eten.

Ken katten die lekker hondenvoer eten tot aan hondenkoejes toe!