Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag een hond op het panoramaterras op Schiphol komen?

Ik kan het nergens vinden op internet. Of je hond welkom is op het panoramaterras op Schiphol. Op de site van Schiphol zelf kan ik alleen iets vinden over huisdieren die mee reizen. Via google vind ik een hondenforum waarbij de een ja zegt en de ander nee. Dus wat is het nu? Is je hond daar nu wel of niet welkom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij de draaideuren waardoor je Schiphol binnenkomt, staat een bordje, waaruit zou moeten blijken, dat honden niet binnenmogen. Evengoed zijn er eigenlijk altijd wel honden bij de afhalers, en ik heb nog nooit gezien, dat er mensen op aangesproken werden, niet door Schipholmedewerkers, en niet door andere afhalers.
Zeker als je hond geen overlast veroorzaakt, maw : geen mensen aanblaft of lippen optrekt, zal het ook geen probleem zijn je hond (aangelijnd!!) door de aankomsthal mee te nemen naar de liften en de trappen naar het panoramaterras.

Ik zou voor alle zekerheid wél een poepzakje meenemen, en wat keukenrol, voor als er onverhoopt toch een ongelukje zou gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb daar al honden gezien en ik kan me niet herinneren dat er borden staan waar die verboden zouden zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding