mijn hond eet al een paar dagen zowat niets hij drinkt wel maar niet veel zou het door de warmte kunnen komen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat denk ik wel, de meeste mensen eten ook minder.
De hond is wat minder actief en hoeft ook niet zoveel te eten, het is prima zolang hij goed blijft drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja ik denk dat dat door de warmte komt. Mijn hond eet ook erg weinig en zelf heb ik ook minder trek in eten. Als hond maar goed blijft drinken dat is belangrijk. Als je hond aan de magere kant is geef hem of haar dan even wat extra eten (extra portie) als het wat minder warm is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan, maar het kan net zo goed een medisch probleem zijn. Bijvoorbeeld een tandvleesontsteking waardoor eten pijnlijk is.

Ik zou hier toch even mee langs de dierenarts gaan, gewoon voor de zekerheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens wat vaker per dag kleinere porties te geven.Dat wil nog weleens helpen.Misschien een beetje yoghurt geven,daar zijn de meeste honden gek op en het is goed voor de spijsvertering.