Wat voor "iets" (alg, mos, beestje) groeit hier op mijn aquarium plant?

Ik zie het pas sinds een paar dagen. Het doet mij aan een anemoon denken, maar dat kan denk ik niet.

Ben heel nieuwsgierig wat het is.
Iemand een idee?

In het aquarium zitten veel planten. Wat slakken die helaas uit een plantje gekomen zijn. 3 helena slakken en 20 garnalen.

Picture for question
12 maanden geleden

Antwoorden (1)

Dat lijkt veel op een zoetwaterpoliep. Zoetwaterpoliepen zijn diertjes van 1 tot 3 centimeter lang. Vermoedelijk betreft dit een Bruine zoetwaterpoliep, Hydra oligactis.
Toegevoegd op 29 mei 2023 13:20: afbeelding
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 maanden geleden