Kan je hamster na 1 hele nacht zwanger zijn met een mannetje in het hok? En wat moet ik nu doen?

Kan je hamster na 1 hele nacht zwanger zijn met een mannetje in het hok?? Want ik had hem gekocht bij een vrouw maar die wist het ook niet, en dit is mijn eerste hamster en ik weet niet zo goed wat ik dan moet doen. En waaraan kan je zien of ze zwanger is??

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Antwoorden (1)

Jazeker, dat kan! Maar hoe je dat kunt zien weet ik niet. De dierenarts vast wel. En madera na een paar weekjes, als je jonkies krijgt....