Ja hoor, of ze het lekker vinden, hangt van elke hond afzonderlijk af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn hond hield van appel en wortel/peen. Als ze bij de fruitschaal kon komen dan waren de appels weg. Mijn dierenarts zei tegen mij: stop je er een wortel aan de voorkant in dan komt hij er achter weer ongeveer het zelfde uit. Maar ze nemen wel de vitamines op. Mijn hond is 16 geworden op brokken, zachtvoer en alles wat er van ons over was. (tuurlijk ook water!!) (geen aardappel/patat geven. Dat kunnen ze niet verteren in de maag)
Natuurlijk, zit ook in een aantal brokken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen enkel probleem ! Ja dus.

Als je zou denken : dat eet mijn hond niet, dan is dat weer afhankelijk van de opvoeding, de hond van mijn vriend at appels ! Hij kreeg altijd het klokhuis van de mijn vriend en vond het kennelijk heerlijk.

Het is eigenlijk net als bij kinderen, als je er vroeg genoeg mee begint met "smaken" leren, dan eten ook kinderen heel veel zo niet alles, ze staan dan open voor nieuwe smaken/zaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ze mogen bijna alles eten .
Chocola mogen ze niet want dat is giftig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er aan of je hond allergisch is of niet, zo niet dan is het geen probleem maar het is niet zo goed om je hond te veel mensen voer te geven.