wat kan ik mijn kruising chihuahua/jack russel het beste voor eten geven,ze krijg nu s`morgens hills puppy brokjes en s`avonds een kwart hills blikje,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

je kan af et toe eenm beetje rijst met gekookte kip geven vinden ze geweldig lekker spercibonen kan je erdoor doen voor de extra vitaminen eten ze ook graag ..elke hond lust spercibonen en dat is ook goed voor ze ,,verder geen speciale dingen ,,vroeger kregen honden niks anders dan wat de pot schaft en die werden ook oud
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

hangt er een beetje vanaf hoe oud het beestje is.

kijk eens naar de bron, vul het in en zoek een vergelijkbaar product van een ander merk indien gewenst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onze honden hebben altijd gewoon brokjes van de Aldi gehad met een beetje kliekjes (vlees)Groente en ze zijn veertien jaar geworden in goede gezondheid.Al die dure voeding is onnodig en alleen maar goed voor de winkelier.