Is patat dodelijk voor hamsters?

Mijne heeft echt een mini stukje gegeten vanmiddag, en nu ligt hij steeds plat en ademt heel snel, ben heel bang dat er iets is....

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zout is heel slecht en dat vet kan ook niet goed zijn; aardappel weet ik niet. Patat is dus heel slecht, maar kan niet zeggen of het dodelijk is.

Het beste antwoord

Teveel zout is niet goed voor hamsters. Ook kunnen hamsters niet goed tegen te vette dingen. Ik ben geen dierenarts of daartoe opgeleid, maar als je hamster jou ziek lijkt zou ik het zekere voor het onzekere nemen en met een dierenarts contact opnemen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De vraag is of patat dodelijk is voor hamsters?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ohhh oke dankjewel, het was een stukje van gisteravond, dus hij was niet heel vettig, en ik had er ook geen zout overheen gedaan. Hij gedraagt zich nu al weer beter, gewoon hoe ik hem ken, dus hopelijk was hij gewoon een beetje moe, en is er niets aan de hand!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Fijn Jennifer, gelukkig geen zout! maar het vet is echt slecht. Is misschien wel een aanwijzing dat patat NIET goed voor hem is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Jaaa, ik zal het zeker nooittt meer aan hem geven!