Wat voor kruising/ras is deze hond?

Wie kan zijn licht hier op laten schijnen :)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Hij heeft duidelijk de kop van een labrador. Je hebt de grootte e niet bij geschreven, maar ook de bouw doet aan een labrador denken. Behalve de staart, een labrador heeft een otterstaart (lichtelijk afgeplat).
Ivana
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Schouderhoogte is 50 cm.
Ivana
6 jaar geleden
Ideale schofthoogte voor de labrador:
reuen 56-57 cm, teven 54-56 cm. Maar een mix kan dus kleiner zijn
Volgens mij is dit een nova scotia duck tolling retriever
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Lijkt er totáál niet op.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wel qua kleur zie deze site:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nova_Scotia_Duck_Tolling_Retriever
Ivana
6 jaar geleden
De Toller is een langharige hond. Gevraagde hond heeft een volle korthaarvacht met ondervacht.