Lopen katten weg van huis als ze weten dat ze doodgaan? Of zijn er andere redenen?

Gewoon een ongerust baasje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze doen het ook als ze overstuur zijn.

Het beste antwoord

katten hebben geen besef van de dood, en weten niet of ze dood gaan.
wel kunnen ze zich erg ziek voelen, of pijn hebben, en zich daardoor terugtrekken.
het is daarom zaak een zieke kat binnen te houden, zodat je 'm in de gaten kan houden.

je geeft verder te weinig informatie om er een zinnig woord over te zeggen.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw rieneke je bent een echte kattenkenner! Bedankt voor je reactie x

Andere antwoorden (1)

Een krols vrouwtje in de buurt zorgt er ook voor dat hij even buitens huis gaat eten...