Onderdanige houding van mijn hondje?

Soms als ik een beetje te snel op ons hondje afga, gaat ze door haar voorpootjes en richt ze haar achterwerk op mij. Voor mijn gevoel is dit een vreselijk onderdanige houding. Is dit zo en zo ja, is dit een goede houding of is ze op zo'n moment bang voor mij.

(Ik ben wel eens bang dat we haar te voorzichtig behandelen. We hebben haar vorig jaar uit het asiel gehaald en we hebben gemerkt dat ze een naar verleden heeft).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

normaal is het omgekeerd?
Want dan willen ze graag spelen, een beetje uitdagen.

groetjes.