welke reptiel is het beste als beginnersreptiel?

ik wil een reptiel maar weet niet welke

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Amadea
7 jaar geleden
Zie https://www.startpagina.nl/v/huisdieren/vraag/288975/reptiel-mee-beginnen
Rieneke1
7 jaar geleden
Snuffel eens wat rond op de site van het LICG.

Antwoorden (1)

Een goed beginners reptiel zal de baardagaam zijn als je een hagedis wilt.

Als je een gekko zoekt raad ik je de luipaardgekko aan.

Of misschien liever een slang? Dan kun je beginnen met een rattenslang of een ballpython.

Lees je goed in! En denk er aan dat reptielen kijkdieren zijn. En er niet van houden om te knuffelen. Hopelijk heb je er iets aan en kun je nu goed leren voor je misschien wel toekomstige diertje.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
baardagamen zijn welzeker knuffeldieren ik heb er nu inmiddels namelijk een