Is mijn hamster dood aan het gaan?

Ik heb nooit last gehad van stank, maar sinds gisteren stinkt de hamster zelf (dus niet de kooi) heel erg. Een paar weken terug heeft hij diarree gehad dit is nu gelukkig over zo goed als. Hij is al 2 jaar, wat dus oud is voor een hamster. Ook rent hij niet meer zo vrolijk rond als hij eerder deed. Is mijn lieve hamster dood aan het gaan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

2/3 jaar is meestal wel het uiterste voor een hamster. Zodra hij in een hoekje of huisje gaat zitten en niet meer beweegt is dit inderdaad meestal wel het einde. Stank heb ik nog niet eerder gehoord.