Welke vis kan goed bij een goudvis?

Ik wil graag nog een vis bij mijn goudvis maar het liefst een andere soort. Welke kan hier goed bij?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

Als de goudvis in een kom zit, zou ik toch gaan voor nog een goudvis, maar dan een sluierstaart o.i.d.

http://www.google.nl/search?q=sluiergoudvis&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=yH3tUYjlO6GN0AXvnYGIDg&ved=0CC8QsAQ&biw=1680&bih=917

Als je een aquarium hebt, dan heb je keuze genoeg en kan je zelf uitzoeken bij een dierenspeciaalzaak.

http://www.google.nl/search?hl=nl&gs_rn=20&gs_ri=psy-ab&pq=sluiergoudvis&cp=9&gs_id=16&xhr=t&q=aquariumvissen&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.49478099,d.d2k&biw=1680&bih=917&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=OH_tUfKjGuaJ0AXY7YH4Bg
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"Als de goudvis in een kom zit" Terwijl in een reactie op een andere vraag van de vraagsteller net op wordt gewezen dat een kom niet geschikt is voor een goudvis!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
niet iedereen gaat alle vragen van een vraagsteller lezen.
en wellicht bedoelt jc54 met "kom" een klein formaat vierkante bak, waar niet meer dan 1 vis bij kan ik zou voor nog ene goudvis gaan. Vind de vis prettiger, en daar doe je het voor.
Neem je een andere kleur, dus met wat meer zwart of wit er in.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
klein formaat vierkante bak is even ongeschikt voor 'n goudvis.
Er zijn heel veel soorten goudvissen die natuurlijk allemaal anders heetten.
Dus zou ik een van die soorten er bij zetten.
Zoals sluierstaart, komeetstaart, hemelkijker, moor, parelschub, buffelrug en nog veel meer.