Wat is een betrouwbare "rattery"?

Ik zou graag weer wat ratjes willen. Deze heb ik vroeger ook gehad, maar uit een dierenwinkel destijds. Graag zou ik nu een betrouwbare rattery vinden. Veel rattery's online zijn inmiddels opgedoekt. Zijn er mensen met ervaring hiermee? Liefst omgeving Noord Holland, maar in principe maakt de afstand niet uit voor een goede rattery.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
7 jaar geleden
Ik raad je aan lid te worden van de Facebook groep Tamme Ratten. Daar zitten mensen die je kunnen helpen met vragen, en ze hebben een lijst van ratteries.
Ritsuka
7 jaar geleden
Goed dat je geen dierenwinkel ratten meer wil trouwens, dan steun je geen broodfok. Ik heb zelf ook ratten, 3 momenteel :)

Antwoorden (1)

Deze website verzameld ratteries en opvangen in Nederland: http://ratteries.nl/rattery/
Volgens die site zit er in Noordholland 1 rattery, Love4Rats in Krommenie.

Toegevoegd na 57 seconden:
In ZuidHolland zitten er meer, o.a. in Alphen aan de Rijn, Sliedrecht, Delft, en Zoetermeer.