Wat kosten goud vissen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Houd er rekening mee dat een huisdier altijd kosten met zich meebrengt. Naast de aanschaf van het dier en een geschikt verblijf met inrichting, zijn er ook terugkerende kosten. Je dier heeft dagelijks voer nodig dat voorziet in zijn specifieke behoeftes. De inrichting van het aquarium zal af en toe aan vervanging toe zijn en waterverzorgingsproducten gebruik je regelmatig opnieuw. Ook kan het zijn dat je vis ziek wordt en er kosten voor geneesmiddelen worden gemaakt. Denk ook aan de tijd die je moet inplannen voor de dagelijkse verzorging van je vis en het schoonhouden van het aquarium. Een goudvis kan wel meer dan 15 jaar oud worden en vertrouwt op jouw volledige zorg en aandacht gedurende die tijd. Kun je niet meer voor je huisdier zorgen? Zoek dan een geschikt opvangadres of nieuwe eigenaar.
LeonardN
4 jaar geleden
+reactie GPB
De aanschafkosten zijn maar een deel van het verhaal, hier eigenlijk een deel wat bijna irrelevant is.

Antwoorden (1)

Hier kun je ze al voor een euro per stuk bemachtigen: http://www.vijvervissenwinkel.nl/goudvis-80.html
Amadea